Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

tisdag 23 mars 2010

WE ARE DEAD !!!!!


Hejsan


Idag har jag vatt med Cassy och Panda... från början va det bara jag o Cassy men sen kom panda och då tog jag och Cassy låtsas blod på våra halsar så att det såg ut som vi va skjutna xD sen sa vi till Amanda att komma in .... när hon kom in sen så låg vi helt blodiga på golvet så hon börja skrika och satte sig på golvet ... så då kunde inte vi hålla oss så vi börja as garva och hon va nära på att börja gråta xD Sry Panda

Ja sen gick vi ut lite .. öfrst gick vi o tittad epå kyrko gården på blommor och tog lite bilder.. på blommor.

Sen gick vi till U:et och jag och cassy sprang upp och ner :) lägger nog ut video klippet imon :)

Ja sen gick jag till skolan för att ,öta mamma för hon va på föreldramöte.... då träffade jag Alicia och johanna så vi stog och pratade där en stund.. sen kom mamma.


Ja mer kan jag v'l inte säga mer kommer mer imon :)


XOXO Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar