Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

måndag 22 mars 2010

hejsan huppsan allesammans :)

idag har man tillbringat dagen med Cassy,har varit kul..... huar inte gjort så mkt , i skolan va det ganska lungt och ganska tråkigt.
men näsr jag kom hem från Cassy gick jag o pappa igenom min läxa och sen gick jag ut en stund med malin.
sen näsr jag kom hem så gick jag igenom läxan igen fasst med mamma den här gången, efter det så fick jag två nya tröjor ...... en huddie fårn gina med rosor på som va ganska lång och jätte fin och mysig, sen fick jag oxå ett natt linne från H&M det var jätte fint och mysigt det med :)

Imorgon ska jag väl inte göra så mkt men någonting blir det väl allt.. men det får ni höra om imorgon <3

XOXO Isabelle<3

1 kommentar: