Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

lördag 6 mars 2010

Hejsan hoppsan alla blogläsare (:

idag gick jag upp klockan halv 10 för mamma o pappa skulle iväg så jag fick äran att passa hundarna ((:

Idag ska jag gå på Bio och se Alice i Underlandet med Madeleine och Amanda.
det ska bli riktigt kul vi ska titta på Royal kl halv 7 vi ska sitta längst fram, och det är 3D !!
Vi får hoppas att jag inte blir illamående som mamma blir :S

Iaf, nu sitter jag o väntar på att Malin ska koma o va här en stund..... jag ska först städa hela ovanvåningen o sen plocka ut diskmaskinen ( Yippey) :(
Ja tyvär har det inte hänt mkt mer idag så jag åter kommer imorgon eller ikväll

XOXO Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar