Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

torsdag 11 mars 2010


Hejsan hoppsan allihopa ((:

idag har skolan vatt ganska så dryg men ändå ganska så kul.......... mimonrse när jag kom så möttes jag av cassandra .. hon hade ramlat med cykeln för det var jätte halt så hon hade ett sår i hela pannan som blödde......... det va ganska äkligt.
sen hände det väl inte mer cassy måsdde bättre sen och det blev mindre såret och det slutatde att blöda så ... .

imonrgon ska jag va med Juliaa det skaa bli jätte roliigt hon ska följa med mig till ridningen sen ska vi hem till mig och sova här.. sen på lördan ska jag titta på henne nr hon rider och sen ska jag till frida Mårtensson så jag e ganska fullboked (:

ja mer har jag väl inte att säga tyvär
men imon kommer det mer :)

XOXO Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar