Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

onsdag 3 mars 2010

heej alla söta ((:

Idag har jag varit med SötasetKimpa och vi har haft så sjuukkt roligt !
Vi har bla spelat in dom videorna som jag håller på att ladda upp ((: vi hade så roligt o jag har både ont i mage o huvud för att jag har skrattat för mkt ((:
Om ni inte förstår hela budskapet så e det meninge att jag ska va en kaxig o lite bitchig TV intervjuare som då bor i hollywood som då förföljer Kimpa o försöker få reda på hela hennes liv för Kimpa själv tror att hon är Självaste PARIS HILTON!!

Ha det så bra rästen av kvällen, själv ska jag faktiskt ta o titta på premiären av Greas Anatomy ( vet ej hur det stavas)

XOXO Isabelle

1 kommentar:

  1. Hej, du skriver så trevligt och det är jätteroligt att föja din blogg.

    SvaraRadera