Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

söndag 28 februari 2010

Mammas födelsedag


Tindur (det sötaste islandsfölet i världen) på bild
Hej :)


Igår gjorde jag ingenting det ända som jag verkligen "gjorde" va att cykla till Pia och köpa Maltesers, dom är jätte goda :)


Igår kom mamma o pappa hem vid 02:30 och jag kännde mig jätte pig men mamma sa att jag va helt lik blek i ansiktet så jag va tvungen att gå upp o lägga mig :)


Iaf, idag firar vi mamma, hon har fått en Thomas Sabo berlock där det står mamma på olika språk av mig o Madeleine

Och av pappa fick hon två stycken berlocker som hon själv valt ut :P det var en sol o en flippflopp.

Fasst kl 12 ska mamma ut med hundarna så dom får springa av sig, jag skulle följt med om det inte hade varit så himla mkt snö, .........Jag tror nog jag följer med ändå för att mamma fyller år och att jag måste prova igen för sisst jag gick så länge runt där så blev va jag tydligen sjuk och det var jag ytligare resten av veckan o det var på en söndag så jag gick inte i skolan sen på hela veckan.


Men då måste jag nog gå och äta något litet till frukost sen får jag gå o ta på mig och sen e det bara att börja gå i två timmar, fast jag kan ju faktiskt behöva lite kondition.


Ha det så bra

XOXO Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar