Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

fredag 26 februari 2010

Hej alla vänner !! (:

Igår va jag och klippte mig (: och efter det va jag LaserDome med, Amanda, Johanna, Madeleine, Lolla, Gabbi och Monika (Gabbis kompis) (:

När vi skulle köra till LaserDome så kom det fram en man som liksom hängde på efter oss in i bilen :S Han kallade Gabbi för mamma, när min mamma sa Gå din väg ! så typ tittade han ner i marken och sa: Hejdå mamma :(

Det va lite läskigt!

Iallafall....... efter LaserDome åkte vi hem och Amanda och Lolla sov hos oss så vi va ute till typ ....halv 12 på natten och hade snöbollskrig, det var jätte kul :)

Idag ska jag vell inte göra nått speciellt, så om ni känner att nån inte har nått att göra så e det bara att ringa :)
Sen på Söndag så fyller mamma år och imorgon så ska jag försöka få hit nån som vill sova här för mamma och pappa ska på fest typ hela natten :)

Men ni som kollar på detta inlägget får ha det så kul :)

XOXO Isabelle

2 kommentarer: