Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

lördag 27 februari 2010

Irish Cream på bild <3
Tråkigt :(


idag har jag ingenting som helst att göra heller så jag kommer väl sitta vid datorn eller någonting annat (uppenbarligen).


men har ni hört att dom som sitter och tittar på TV hela dagarna dom dör istället när dom e ex 80 istället för när dom e 86 ( jag vet lite läskigt) :S

det fick jag reda på igår :)


Idag ska jag som sagt inte göra någonting bara sitta hemma


Fast imorgon så fyller mamma år (kan inte säga vad hon ska få för hon tittar oxå på min blogg)

men jag kan lova att det är fint och hon nog kommer att gilla det :)



Jaha jag hade väl inte mer att komma med idag. men ikväll kanske det kommer mer vi får se (:


XOXO Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar