Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

måndag 21 december 2009

hej hej nu har jag kommit hem f¨rån yterligare en dag med Malin i pulka backen.

Men innan det va jag i stan med pappa och min storasyster Madeleine och handlade julklappar till alla kompisar och familjen , det var faktidkt riktigt kul fast när vi satt och åt på Espresso house gick däras brandlarm och det bara skrek var vänlig att lämna byggnaden för det har uppstått en brand och vi satt på åvanvåningen på Espresso house!
Så då fick jag panik och börja springa men pappa sa att jag inte fick lov att springa i från honom , så då stanade jag men sen tog det så himla lång tid för Madeleine tog med sin macka .
Sen när vi äntligen var ute så fick vi stå där ute i typ en halv timme , sen fick vi komma inn igen för det var bara falsktalarm så då gick vi in och åt våran mat .
Sen stack vi till Biltema så MAdeleine fick handla sin present till Hilding också.
Sen då var vi hemma och då gick jag till Mali och så gick vi till pulkabacken och där va Mackii och några andra.!


Ha en bra fortsat dag

XOXO Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar