Om mig

Mitt foto
Vellinge, Sweden
Hej alla vänner jag är en tjej på 12 år och jag älskar djur , min familj, och mina vänner så klart!

onsdag 2 december 2009

hej ! dagen

Först skulle jag sticka till skolan och möta kompisarna som skulle ha följe till Södervång (basketturneringen) men när man kom ditt hade dom redan stuckit så jag skulle börja cykla och gissa vad ...... då går inte bara kedjan av utan den ramlar av från ciklen så jag ramla rakt in i en bil som stog parkerad på Pia
Så jag ställde cykeln på skolan och sprang till södervång!!
När jag väl var där så sa dom som tur va att våran första match va kl 9
så det va lugnt
sen vann vi första och tredje matchen och kom lika i den andra

Sen i semifinal mötte vi Bönderna och då vann vi med 14-0 (glad)
Sen va det Final mot min gammla skola (Rosentorp) och i den matchen så sträckte jag min lår muskel igen ! och stuckade foten men det sket jag i .
Så den matchen slutade 6-2 till oss så vi vann hela grejen!!

Killarna kom sist :( men dom va duktiga ändå .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar